Wasted


I en alder av 23 ga Marya Hornbacher ut en bok om sitt 14 år lange liv med anoreksi og bulimi. Hun er brutalt åpent, rett på sak og legger ikke 2 fingre mellom for å fortelle sin historie. Såvidt jeg vet er ikke boken på norsk. Selv fant jeg min utgave i Belfast. I en av bokanmeldesene bak på boka, så er det en som sier: «vil du forstå anoreksi, les denne boken»

Boken er helt grei, litt tung å lese siden den er på engelsk, og det er mye detaljerte ting som er tatt med. Men med min sf stemplet godt i meg, så er denne boken et must likevel.

3 tanker om “Wasted

  1. veldig ærlig bok ja karoline linn, jeg vil faktisk satse på å lese den norske versjonen. og så hege arstad sine bøker som ikke er så ulike.

Legg igjen en kommentar

